Als je een vraag hebt dan wil je daar meestal zo snel mogelijk antwoord op krijgen. Dat geldt ook voor de klanten in jouw webshop. Om dat op te lossen kun je natuurlijk een contactformulier op je website plaatsen of klanten vragen om telefonisch contact op te nemen. Maar vinden jouw klanten dat wel snel genoeg? Hebben ze daar het geduld wel voor? Doe geen moeite om daar achter te komen en plaats een livechat in je webshop. De snelste manier om te communiceren. De Smartsupp Live Chat plugin zit standaard in elk e-machine project. In deze blog lees je hoe het werkt en hoe je je eigen livechat kunt indelen.
Een live chat functie op de website is eenvoudig en snel voor iedereen en daarom zeer gebruiksvriendelijk. De bezoeker van jouw website hoeft niet lang te zoeken naar een contactformulier of telefoonnummer. De live chat bevindt zich aan de zij-, onder- of bovenkant van jouw website en is op elke pagina zichtbaar. Jij ziet (real-time) of er een bezoeker op je website aanwezig is en op welke pagina hij/zij zit. Vraag de bezoeker waarmee je kan helpen of wacht de vraag af, het is maar wat jij wilt.
Naast de plek van de livechat op jouw website moeten er nog meer keuzes gemaakt worden. De kleur, de vorm en de inhoud. Je kunt dit zelf aanpassen. Kies daarnaast ook hoeveel gebruikers je wil toevoegen. Deze gebruikers kun je onder andere een eigen naam en profielfoto geven.
Start vandaag nog een project en probeer het zelf uit: http://www.e-machine.nl/start-project/
Lees meer over deze plugin hier: https://www.smartsupp.com/nl/