Klantcontact

Er is iemand lekker aan het rondstruinen op jouw website. Ineens heeft hij/zij een vraag die niet wordt beantwoord door de veel gestelde vragen of door de content die je op de website hebt geplaatst. Jouw bezoeker besluit dat hij/zij contact met jou wilt leggen via het contactformulier. Gelukkig slaat e-machine alle klant contactmomenten op. Jij ziet dus in één oogopslag wie en wanneer het contactformulier heeft gebruikt.

Hoe maak ik een contactformulier?

Alle soort formulieren maak je onder Content, Formulieren. Ook het contactformulier kun je daar vormgeven. Bedenk welke informatie jij wilt weten van een klant wanneer hij/zij contact met je opneemt. Lees meer over het maken van een formulier.

Contactformulier is ingevuld

Vult jouw bezoeker het contactformulier in, dan krijgt hij of zij een bevestiging in de mail van het contactmoment. Ook jij ontvangt een email met het ingevulde contactformulier. Raak je een mailtje per ongeluk kwijt? Geen probleem. Binnen e-machine vind je onder Marketing, Klantcontact altijd terug wie, wanneer en hoe laat het contactformulier is ingevuld.