E-mail marketing

Jouw klanten smachten naar een interessante nieuwsbrief van jouw website of webshop. Verstuur je nieuwsbrieven met e-machine! De voordelen op een rij:

Statische verzendlijsten

Wil jij iedere dag een nieuwe mail versturen? Of iedere maand? Geen probleem, je bereikt eenvoudig je totale klantenbestand met een statische verzendlijst.

Dynamische verzendlijsten op basis van data

Je hebt de mogelijkheid om dynamische verzendlijsten te creëren. Deze verzendlijsten vullen zich automatisch op basis van door jou ingestelde consumentendata. Wil je dat alle vrouwen automatisch in een verzendlijst terecht komen? Dat kan!

Klik hier voor meer informatie over het aanmaken van verzendlijsten.

Content vullen door middel van zoekopdrachten

Wil je eenvoudig onderdelen van jouw nieuwsbrief vullen? Stel dan zoekopdrachten in op het template. Bijvoorbeeld “Vitaminen - merk X - Prijs Y”. De mailing vult zich automatisch met de resultaten van de zoekopdrachten. Dit kan dus ook voor nieuws, blogs en andere media.

Automatisch vullen door middel van taggen

Wil je een mail automatisch laten vullen, zodat je er zelf nauwelijks omkijken naar hebt? Plak dan een tag (vergelijkbaar met een sticker).

Handmatige selectie

Je kunt ook gewoon handmatig een selectie maken. Net wat jij makkelijker vindt.

Prettig overzicht van statistieken en realtime data uitwisseling met Google Analytics (direct resultaten zichtbaar)

Resultaten van je mailing zijn direct zichtbaar. Door Google Analytics Events koppelen we real time data van de mailing en website, waardoor je achteraf goed kunt analyseren hoe de mailing is verlopen.

Lees meer over het maken van nieuwsbrieven en hoe je de mailing kunt betalen met mail credits.