Aanbiedingen

Speur jij online ook urenlang naar de beste aanbieding? Verleid het online winkelende publiek met topaanbiedingen naar jouw webshop. Op deze pagina vertellen wij hoe je een campagne kunt opzetten. Het is te vergelijken met het aanmaken van waardebonnen.

Aanbieding instellen

Start een nieuwe promotiecampagne en geef je campagne een naam. Bedenk wat voor type aanbieding je jouw bezoekers wilt geven: promotion, basket, credit of free-product.

  • Promotion: korting in euro’s of percentages
  • Basket: kassakoopjes, aanbiedingen in de winkelmand
  • Credit: korting op de tweede aankoop
  • Free-product: gratis product bij aankoop van een specifiek product

Laat verder een omschrijving achter over de campagne, zodat je altijd terug kunt lezen waarom je de campagne bent gestart en wat je ermee wilde bereiken. Zowel de naam als de omschrijving van de campagne zijn alleen voor jouw administratie.

Vul een minimaal orderbedrag in en een maximaal orderbedrag, wanneer je een voorwaarde wilt meegeven aan de campagne.

Onderaan de pagina vind je de mogelijkheid om een looptijd mee te geven. Klik op inplannen en kies een startdatum en een einddatum.

Kortingsproducten

Zodra je voor 1 van de 4 soorten aanbiedingen hebt gekozen, voeg je de producten toe waar je de aanbieding voor wilt laten gelden. Maak hierbij handig gebruik van de filterfuncties om te navigeren naar de producten die je wilt toevoegen. De filterfunctie vind je rechts bovenin de pop-up.

Wanneer je ze hebt geselecteerd, kun je in het overzicht per product of voor alle producten tegelijk de korting bepalen. Vul per regel de korting in of vul bovenin het vakje ‘Korting op alle’ de korting in euro’s of percentages. Bijvoorbeeld: 2 of 10%.

Nu is je aanbieding klaar. Succes met de verkoop!