Een “SaaS-oplossing" brengt doorontwikkeling en updates. Periodiek wordt e-machine dan ook geüpdatet voor al onze klanten. Momenteel zijn wij op versie 4.8 van onze software. Ook in deze versie zitten veel updates en vernieuwingen om onze klanten te verrassen en ondersteunen.
Voor de horeca / gastronomie markt hebben wij specifieke oplossingen. Zo hebben wij een speciale boeking ondersteuning met responsive front-end oplossing. Daarnaast een speciale tafelplan oplossing met templates. Maak combinaties aan, special chef's table's en bijvoorbeeld meerdere locaties als terras of meerdere verdiepingen.
Daarnaast hebben wij uiteraard dynamische openingstijden een speciale restaurant module en een menukaart oplossing op basis van onze template feature. Dit zorgt voor een technische standaard die per project zorgt voor een uniek ontwerp per project.
Onze "locatie" module kan nu per vestiging aangepaste openingstijden ondersteunen. Met 4.8 zorgt dit voor meer dynamische ondersteuning voor projecten en nog minder hard coded werk. Wij werken altijd aan dynamiek, hoe meer je zelf kunt op ons platform hoe beter het is. Dit is een constant proces waarbij dit wederom een mooie stap is. Het is uiteraard centraal te regelen over alle vestigingen/locaties maar het is dus zeker ook dynamisch te managen met de mogelijkheid tot meer openingstijden per dag.
Met meer multi-language ondersteuning in e-machine en de verschillen in zomer en winter tijden ondersteunen wij nu een eigen tijdzone selectie in e-machine. Uiteraard is Europe / Amsterdam onze standaard, maar je bent vrij om dit via e-machine zelf te managen. Zo ben je altijd bij de tijd.
Een grote wens van enkele relaties was de support van invisible reCAPTCHA was sinds deze e-machine versie dus mogelijk is. Niet langer de selectie "Ik ben geen robot" maar een oplossing achter de schermen. In samenwerking met de oplossing van Google is dit geïmplementeerd. Helaas niet waterdicht, maar elke stap hierin is een verbetering! e-machine is anti spam!
In samenwerking met de pilot klanten diverse updates en verbeteringen doorgevoerd in onze speciale support module. Niet langer 100 miljoen mails verspreid over je support medewerkers maar een eigen department (module) in e-machine. Verdeel tickets tussen je collega's, beantwoord vanuit het systeem e-machine en lees reacties, manage doorlooptijden maar lees ook mails automatisch in. Zo heb je al je support in één helder overzicht.
Naast dit alles hebben wij uiteraard support calls gesloten in deze update, verbeteringen toegevoegd aan onze template editor en diverse minor adjustments op projecten. Wij zien uit naar 4.9! Daar gaan we weer veel nieuwe features en verbeteringen toevoegen. Mocht je meer informatie willen of vrijblijvend een kop koffie, cappuccino of thee willen drinken dan weet je de weg.