4 oktober 2017 | e-machine 4.6 e-machine / SaaS Update

Een “SaaS-oplossing" brengt doorontwikkeling en updates. Periodiek wordt e-machine dan ook geüpdatet voor al onze klanten. Momenteel zijn wij op versie 4.6 van onze software. Ook in deze versie zitten veel updates en vernieuwingen om onze klanten te verrassen en ondersteunen.

Multi-factor authentication in e-machine

Schitterende term voor een nog veiligere manier van werken. Met een tweewegs authenticatiesysteem wordt er een dubbele controle uitgevoerd bij inloggen. Je kent dit wellicht al van grote organisaties zoals Apple die bij het inloggen vragen om een code voordat je de software verder in kan. Dit wordt ook wel "multi-factor authentication” genoemd.

Door de Google Authenticator app te downloaden en deze te koppelen aan jouw e-machine omgeving, kun je een code ophalen die je - naast jouw e-mailadres - moet gebruiken om in te loggen. Daardoor is jouw e-machine en de data die daarin bewaard wordt, extra beveiligd en kun je met een gerust hart werken aan jouw online succes.

Standaardintegratie PostNL

Naast diverse verzendopties die e-machine al als standaard heeft, bieden wij nu ook een integratie aan met PostNL. Webshops kunnen dus diverse verzendpartijen kiezen en na het afsluiten van een overeenkomst met deze partij door middel van één klik op de knop de integratie activeren in e-machine. Jouw verzendmethodes uitbreiden, van verzendpartner switchen of wat dan ook is geen lastige API meer doordat wij nu ook PostNL als standaard hebben opgenomen.

Performance updates templates

Snelheid van de software of jouw online project heet “performance”. Dit moet altijd zo snel mogelijk zijn, want er is niks vervelender dan een sloom project of langzame software. Door diverse wijzigingen hebben wij de snelheid van onze templates flink kunnen verbeteren. Dit betekent voor jouw omgeving dat onder andere mailmarketing & templates nu flink, flink, flink sneller zijn geworden.

Nieuwe Module “Support” voor onze gebruikers!

Bam! Als er niks tofs in markt is, bouwen wij het gewoon zelf. Customer service is één van de meest belangrijke componenten als het gaat om het bouwen van een merknaam of project. Wij zien vaak dat support lastig is omdat intern de support calls slecht worden doorgezet. Daarom hebben wij, voor onze klanten, hetzelfde gebouwd als wij al jaren hebben en van genieten.

Wij bieden een nieuwe module genaamd “support” wat werkt op basis van API (dus ook andere pakketten kunnen hierop samenwerken, als je problemen hebt met het stroomlijnen van jouw support laat het dan weten via onze klantenservice). Het is een ticketsysteem met auto reply; als een klant een support call indient, gaat er een automatische reply uit met het nummer van de support call. Deze mail kun je via het mailtemplate volledig zelf vormgeven en vullen met content.

Daarnaast kun je tickets doorzetten naar diverse afdelingen, medewerkers en ook controle uitoefenen op doorlooptijden en teruglezen wat de reacties zijn, mits wij jouw mailbox daarop kunnen uitlezen. Bijvoorbeeld: support@e-machine.nl hebben wij specifiek gemaakt voor support calls en het stroomlijnen daarvan intern. De support calls worden uitgelezen en gepresenteerd in de support module voor een optimale flow en customer experience. Klant blij, wij blij! Je kunt dit ook uitbreiden met sms notificaties en dergelijke, neem gerust contact met ons op voor de mogelijkheden.

Logging uitgebreid

Om je zoveel mogelijk te informeren over het gebruik van jouw online project(en) hebben wij de “logs” module uitgebreid. Logs vertellen je over het gebruik en de acties van gebruikers in onze software en op de front-end. Wat editen ze, slaan ze op, kopen ze etcetera. Zo kun je zowel sturen op fouten als gebruikersgedrag naast uiteraard big data of analytics.

Naast dit alles hebben wij uiteraard support calls gesloten in deze update, verbeteringen toegevoegd aan onze template editor en diverse minor adjustments op projecten. Wij zien uit naar 4.7! Daar gaan we weer veel nieuwe features en verbeteringen toevoegen. Mocht je meer informatie willen of vrijblijvend een kop koffie, cappuccino of thee willen drinken dan weet je de weg.

DEEL DIT BERICHT VIA
usp1
Uitgebreid systeem
usp2
Drag and Drop
usp3
Eenvoudig
usp4
Betaal voor wat je gebruikt