18 augustus 2016 | e-machine 3.3 – e-machine / SaaS Update

Nieuwe versie (3.3) van e-machine is succesvol gelanceerd. In deze blog vertellen wij alles wat er in deze versie ontwikkeld en gerealiseerd is.

1. Dynamic Form Support

Het dynamisch maken van een formulier en toekennen aan een URL (pagina) of een eigen URL generen is mogelijk in e-machine 3.3. Hierdoor kan je dus zelf bepalen hoe en op welke pagina's je leads wilt genereren. Ook de waarde, opbouw van velden (verplicht of niet) en de titels die je wilt presenteren. Vervolgens worden alle formulieren uiteraard bewaard in de formulieren module. Helder inzicht in wat goed werkt voor jouw onderneming of organisatie.

2. Dynamic Database setup for mailmarketing

Wij brengen in 3.3 een grote stap richting het einddoel: data gestuurde mailmarketing. Stap 1 is het opmaken van type databases voor jouw mailmarketing campagne. Je kunt via de “ consumenten" module een selectie maken van gebruikers. Dit is niks nieuws, maar in 3.3 kan je met deze filters exports draaien naar mailmarketing en daar "dynamische" of "statische" lijsten van maken, met per database een eigen benaming.

De dynamische lijst wordt bijgewerkt met elke transactie of aanmelding binnen jouw project. Dus als je alle vrouwen tussen de 35-55 uit provincie Utrecht met een minimale besteding filtert (of wat je maar wenst als database) en vervolgens kan je deze exporteren naar mailmarketing. Daar geef je een doelgroep benaming mee en vink je het automatisch bijwerken aan. Zo vult deze database zich met nieuwe inschrijvingen. Uitschrijvingen gaan er automatisch uit.

In e-machine 3.4 kan je vervolgens op een door jou gekozen tijdstip e-mail templates selecteren, inplannen en automatisch laten vullen op basis van data. Zo wordt mailmarketing een data gestuurde omgeving met veel minder werk voor jouw medewerkers. Combineer de kracht van e-machine met jouw organisatie en creëer de win-win voor jouw organisatie. Wij blijven doorontwikkelen zodat je bij blijft bij de ontwikkelingen van web.

3. Browserpush

Iedereen kent de push notification via de mobiele telefoon. Voordelen zijn:

  • Bij een belangrijk moment ben je direct op de hoogte;
  • Zorgt voor een piek in bezoekers;
  • Uw merknaam is gratis in beeld bij jouw doelgroep.

Wederom een enorme win-win situatie voor jouw merk. Push naar jouw mobiele applicatie was al langere tijd mogelijk, maar in e-machine 3.3 ondersteunen wij tevens browserpush en daar zijn wij erg trots op.

Browserpush werkt hetzelfde als de mobile app push, maar loopt via de browser. In e-machine selecteer je het bericht welke je wilt delen om vervolgens via de knop “push” te verzenden naar jouw ontvangers. Andere voordelen:

  • Er zijn geen kosten verbonden aan push naar web;
  • Bezoekers moeten zich abonneren via de front-end van jouw project (via jouw website of webshop volgt er een pop-up);
  • Als je een push stuurt (niet teveel doen anders melden gebruikers zich af) hoeft de gebruiker niet op de website te zijn, maar via de push klik komen ze wel direct bij je uit;
  • Verouderde browsers ondersteunen het niet, maar is in elke update van alle browsers opgenomen. Dus nu is het gros van de markt al ondersteunend aan deze functie. Safari heeft het zelfs aan Apple notification center gekoppeld.

Let op: browserpush moet worden geïnstalleerd op jouw front-end (website/webshop). Vraag ons naar de mogelijkheden. Gebruik browserpush als gratis verlengstuk voor jouw marketing.

4. Minor improvements

Uiteraard willen wij altijd beter worden. Zo nemen wij met elke release verbeterpunten mee zoals performance, security, support calls of andere opmerkingen en wensen.



Mochten er onverwachts punten zijn dan vernemen wij dit uiteraard erg graag. Mail ze gerust naar info@e-machine.nl

DEEL DIT BERICHT VIA
usp1
Uitgebreid systeem
usp2
Drag and Drop
usp3
Eenvoudig
usp4
Betaal voor wat je gebruikt